Complexul lui Brâncuşi de la Târgu Jiu. Un templu masonic în aer liber?

Francmasoneria, în ciuda a ceea ce afirmă unii cercetători ai conspiraţiilor, nu este guvernul mondial atotputernic ce conduce planeta din umbră.

Ca ramură a Ocultei mondiale, această societate secretă are un limbaj la fel de secret, compus din semne şi simboluri, un limbaj cunoscut doar de câţiva iniţiaţi, marea majoritate a populaţiei (inclusiv masonii de grad mic) fiind ţinută în ceaţă cu bunăştiinţă.

Ansamblul arhitectonic ridicat de sculptorul român Constantin Brâncuşi la Târgu Jiu (şi care include Masa Tăcerii, Poarta Sărutului, Biserica Sfinţii Apostoli şi Coloana Infinitului) se întinde de-a lungul Căii Eroilor din acest oraş.

Pentru majoritatea dintre noi – indusiv pentru mulţi aşa-zişi experţi brâncuşologi – acest ansamblu monumental este cu adevărat o mare necunoscută.

Opinia generală susţine că Ansamblul este dedicat cinstirii memoriei eroilor care şi-au dat viaţa în Primul Război Mondial, pe când alţii fac o asodere între acest ansamblu şi simbolismul ţărănesc. Dar înţelesul profund al acestuia (sau cel puţin al unei părţi din ansamblu) poate fi cu totul altul.

Ansamblul arhitectonic btâncuşian de la Târgu Jiu are în componenţa sa simboluri masonice: Coloana Infinitului (obeliscul), precum şi Biserica (domul) Sfinţii Petru şi Pavel.

Trebuie spus că obeliscul este un simbol masonic important. Acesta e întâlnit în oraşe foarte importante de pe Terra (Vatican, New York, Washington, Londra, Paris etc), precum şi altele mai puţin importante Mas, din statul Texas, SUA, de exemplu). El este un simbol falie (un simbol al energiei sexuale masculine), asociat cu cultul solar.

Ţinând cont că tot ce ne înconjoară este energie (inclusiv corpurile noastre), obeliscul este o modalitate prin care energia de un anumit tip – cea masculină (a Soarelui) – este înmagazinată.

La Roma, obeliscul din Piaţa Vaticanului se află într-o uriaşă piaţă rotundă (care simbolizează discul solar). în faţa obeliscului se află domul Bazilicii Sfântul Petru. În Washington DC, capitala masonică a SUA, obeliscul lui George Washington este aliniat cu clădirea Congresului SUA (un dom). Obeliscul din Paris (acul Cleopatrei) se află în faţa unui dom (Domul Invalizilor).

Domul reprezintă un simbol feminin (burta unei femei gravide) şi este folosit pentru înmagazinarea energiei feminine (a Lunii), asemenea piramidei.

Obeliscul poate reprezenta şi o rază de lumină venită de la zeul soare („o-bel-isk“ înseamnă „raza lui BaaT – zeu babilonian al Soarelui). Această rază de lumină poate reprezenta înţelepciunea.
Obeliscul, ca simbol falie (masculin) generează o cantitate mare de energie masculină.

Domul (burta gravidă a femeii) reprezintă naşterea. Obeliscul aşezat în linie cu el reprezintă „Calea Soarelui” spre Cer. Cele două simboluri (obeliscul şi domul) luate la un loc reprezintă naşterea Zeului Soare (zeul egiptean Horus).

Horus s-a născut din relaţia zeiţei egiptene Isis (o fecioară) cu Osiris (o altă zeitate egipteană). Horus are ca simbol un ochi (Ochiul Atotvăzător este un alt important simbol masonic). Din această legendă egipteană, susţin unii, s-ar fi inspirat cei care au creat mitul biblic al naşterii lui Iisus Hristos.

Creştinii, în marea lor majoritate ar protesta agresiv în faţa faptului că un simbol păgân asociat cu cultul Soarelui este instalat în oraşul lor, dar adevărul este că întreaga lor religie constă de fapt în venerarea Soarelui, dar sub altă formă şi denumire.

Isus Hristos este de fapt Soarele. Naşterea, moartea şi învierea lui sunt de fapt naşterea, moartea şi învierea Soarelui primăvara după lungile zile de iarnă. Hristos este lumina lumii, dar la fel este şi Soarele. Deci, concluzia la care se poate ajunge este aceea că religia creştină şi adepţii săi se află într-o mare eroare.

Masa Tăcerii din Parcul Central din Targu Jiu poate avea şi ea înţelesuri oculte, dar aici este mai mult o chestiune de speculaţie.

Privită de sus, ea seamănă cu un cerc (disc solar) din care răsar cele 12 raze (scaunele) care reprezintă cele 12 zodii ale horoscopului. Astfel Masa Tăcerii simbolizează Soarele ce trece prin cele 12 case ale zodiilor de-a lungul călătoriei sale anuale. Simbolul Soarelui cu cele 12 raze (zodii) îl găsim şi în emblema firmei Rompetrol.

Revenim însă la Târgu Jiu, unde o să regăsim în ansamblul arhitectural Calea Eroilor simboluri masonice: Coloana Infinitului şi Biserica Sfinţii Apostoli. Coloana Infinitului aşezată în centrul uriaşului parc de formă rotundă (simbolizând astfel discul solar) este clar un obelisc (deghizat), un monument închinat zeului soare.

Biserica Sfinţii Apostoli (ce are în componenţă un dom (simbol al energiei feminine) este aşezată în linie cu obeliscul Coloana Infinitului.

Constantin Brâncuşi a fost sculptor, breasla sa înrudindu-se foarte mult cu cea a zidarilor („mason”, în limba engleză), dar e posibil să fi Scut parte şi dintr-o societate secretă de tipul francmasoneriei.

Nu e exclus ca şi Gheorghe Tătărăscu, ctitorul ansamblului sculptural de la Târgu Jiu, să fi fost mason, şi încă unul de grad mare, care ştia foarte bine semnificaţia sculpturilor.

Obeliscurile, atât cele deghizate (cume Coloana Infinitului), cât şi cele mai puţin deghizate (cum e cel de la Washington) sunt construite ca aşa-zise monumente dedicate eroilor martiri, dar semnificaţia lor reală este cu totul alta, iar membrii Ocultei mondiale, inclusiv masonii (cel puţin cei de grad înalt), o ştiu foarte bine. Poarta Sărutului poate fi un arc de triumf în miniatură (dar şi aia ne lăsăm pradă speculaţiei).

Semnificaţia importantă pe care o au însă pentru Oailta mondială, şi implicit pentru masoni, monumentele de la Tlrgu Jiu nu poate fi trecută cu vederea, valoarea lor crescând astfel şi mai mult.

Ciprian Cimpoieru
82, Lumea 12/2018

Post-ul Complexul lui Brâncuşi de la Târgu Jiu. Un templu masonic în aer liber? apare prima dată în Jurnal Spiritual.

Source: Jurnal Spiritual

387 total views, 7 views today

Facebook Comments